Zamieszczone przez ruwado
[O1] Dziwne zgrzyty przy skręcie w lewo
Zwiń
X
-
[O1] Dziwne zgrzyty przy skręcie w lewo
Witam
Posiadam Octavie Tour 1,9TDI z 2005r. Ostatnio usłyszałem dziwne zgrzyty dobiegające z przodu samochodu. Słychać je tylko i wyłącznie w następującej sytuacji: przy skręcie w lewo i przy jednoczesnym dodawaniu i odejmowaniu gazu(szarpanie) np. poruszanie się po rondzie. W zawieszeniu nie ma luzów, przeguby wyglądają na ok. Nadmieniam że ostatnio wymieniałem amortyzatory.
Z góry dziękuje za pomoc.
-
-
Na 100 % prawy zewnętrzny przegub. Naocznie nic nie zobaczysz, nawet jak guma jest cała to i tak przegub mógł się już wyrobić.
U mnie nie chrobotało przy skręcie tylko był stuk przy ruszaniu, lub podczas zmiany biegów. Nawet po rozebraniu starego przegubu nie było widać, że jest zużyty...a jednak. Po wymianie nastała błoga cisza.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arkadyNa 100 % prawy zewnętrzny przegób. Naocznie nic nie zobaczysz, nawet jak guma jest cała to i tak przegób mógł się już wyrobić.
U mnie nie chrobotało przy skręcie tylko był stuk przy ruszaniu, lub podczas zmiany biegów. Nawet po rozebraniu starego przegubu nie było widać, że jest zużyty...a jednak. Po wymianie nastała błoga cisza.ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomus7Zamieszczone przez arkadyNa 100 % prawy zewnętrzny przegób. Naocznie nic nie zobaczysz, nawet jak guma jest cała to i tak przegób mógł się już wyrobić.
U mnie nie chrobotało przy skręcie tylko był stuk przy ruszaniu, lub podczas zmiany biegów. Nawet po rozebraniu starego przegubu nie było widać, że jest zużyty...a jednak. Po wymianie nastała błoga cisza.
Komentarz
-
-
Dziwne zgrzyty przy skręcie w lewo
Witam!
Przez ponad rok dręczyło mnie takie właśnie szuranie,tarcie i żaden mechanik nie był w stanie jednoznacznie określić co to jest. Zawieszenie było Ok i cała reszta niby też.
Jak się później okazało, była popuszczona poduszka mocująca skrzynię biegów (pod akumulatorem).
Tarło, szurało, aż w końcu jedna ze śrub uleciała i wszystko było jasne.
Proponuję żebyś sobie sprawdził tą poduszkę bo to może być właśnie to. Może w ostatnim czasie miałeś coś robione ze skrzynią i macher słabo dokręcił lub o niej po prostu zapomniał.
Pozdrawiam...
Komentarz
-
Komentarz